Sudembulut Sürekli hareket halinde olan bebişlerimiz var mı??? Tepindikçe annenin enerjisini bitiren😒😒😘🥰
Yagmur9833 Sudembulut biz😀 bu bebisinde uyumasi gerekmiyor mu ara sira diye dusunuyorum yok gece gunduz oynuyor👼 31+4 üm
DuyguSenturk Sudembulut hiç yerinde durmayan bir kızım olucak masallah sabahtan aksama kadar tepinio hanımefendi geceleri uyuyo rahat ediyorum😌🥰
burcumusalli Sudembulut e canım masallah dediğin gibi dar geliyor yavruşlara artık karınlarımız😍🤷♀️Hayırlısıyla doğsunlar insallah
istkizannesi Benim kız da sadece ittiriyor ilginçtir ki😬 arada bir sarsılıyorum ama genel olarak bi yerlerini dayıyo ve deli gibi bastırıyo😍
Sudembulut Sinem21 sabahları hareket ediyoruz ya belki ondan okadar anlamıyoruz geceleri anca rahat ediyor yavrular sonra gelsin partiler diyorlar herhalde 😂🤭
DuyguSenturk Sudembulut evet bu kadar hareketli olmasından dolayı bel ağrılarım başladı işte o çok kötü 😐
Sudembulut Yagmur9833 Doğduktan sonra hiç yok diyorlar zatende bakalım ozaman şanslı oluruz inşallah😍😂🤣
Sudembulut Sinem21 Benimki paso döndüğü için her dakika bi irkilme oluyor eşime hemen tepki vermeside delirmeme sebep oluyor 🤣🤣 babacı kızlar anam😒
Sinem21 Sudembulut benimki beni daha çok seviyor bence birine göstermeye çalışsam hemen duruyo😂😂 oğlan anacıydı dimi🥰😂💙😕
Sudembulut DuyguSenturk Allah yardımcın olsun canım o ağrılar berbat aniden kitlenip kalıyordum bende😒