Buse4161 namkol1 pigmentli bişeymiş galiba ya çocuğa göre de değişiyor demek ki ne kadar sürede geçmesi
allyslife Buse4161 27 yaşındayım, belimin tam ortasında bir erik kadar küçük yuvarlak var. Bebekken de varmış geçmemiş😂 koyu değil, silik bir şekilde görünüyor
Selim_Alparslan Buse4161 Bizde genelde arkası erkek denir aşkım ilk oğlumda mordu şimdi ikinci oglumda da mor 3. Olursa erkek olcak 😆
HafVel Buse4161 merhaba 26 yaşındayım ve moğol lekem hala duruyor😂 sadece rengi açılıyor. İlk doğduğumda çok siyahmış şimdi açık mor şeklinde 💜🤣oğlum var 5 aylık ve onunda bendekine oranla küçük moğol lekesi var geçer mi bilmiyorum ve onunkinin rengi daha açık🤭🤣🙈
HafVel Buse4161 benim doğduğumda baya koyuymuş rengi şuan mor renginde ve çok belli aşırı büyük hahahaj ama oğlumun öyle değil. Rengi daha açık ve poposunun ortasında