Buse4161 Kızlar bebeğimin doğduğundan beri kıçının iki yanağında da simetrik şekilde yuvarlak Moğol lekesi (morluk) var 6 aylık oldu hâlâ geçmedi kalıcı bişey mi bu ne zaman geçer? Bir zararı yok deniliyor sadece merak ettim
eminaas Buse4161 benimde oğlumda kuyruk sokumunda var 7 aylık olduk hala geçmedi ,ama ben seviyorum mor götlüm diye seviyorum 😂😂
1Ali Bacım özür dilerim kıçında demene çok güldüm. 2-6yaş arasında geçiyor tanıdığımızın oğlunda vardı 3yaşında şuan geçti diye biliyorum
Buse4161 1Ali ndwşdkwpdkkf 😂😂 ay iyi bari geçiyorsa bana da geçiyor demişti doktor ama zamanını söylememişti 6. Aya girince dedim hep böyle mi kalacak
1Ali Buse4161 yok yok Allah seni ne yapmasın 🤣geçiyor bacım o ufaklığın baya mosmor duruyordu şimdi hiçbir şeycik yok korkma sende geçer muhtemelen 2yaşına kadar
Buse4161 1Ali bizimki de öyle kıçına yumruk atmışız gibi bi de simetrik iki tarafta da var inek deseni gibi töbe ya kdpwxndk iyi bari geçiyorsa içim rahatladı 😍
2bebisannesyim Buse4161 oglumun ayak bileği öyleydi şu an 4 yaşında geçti sizinde kıçında 😅geçer merak etmeyin