supermoms bugün 2li basamağa düştük 99 gün kaldı. 25+6 haftalığım. İnşallah bebeğimi sağlıkla kucağıma alacağım.. son 1 ayım çok zorlu geçti kızlar. İkinci gebeliğim kızım sezeryan doğmuştu, oğlumda inşallah sezeryan olacak.. o yüzden 38 de alırlar diye düşünüyorum. Eylül başına denk geliyor doğum. Bebek kıyafeti aldım ama sorunlar nedeni ile bıraktım her şeyi, hevesim kursalımda bekliyorum.