27+1 Benimde sezeryan ağustosun 20 leri gibi 68 gün gösteriyor doktorun dediği tarihe göre henüz tam gün belli değil ama olandan biraz daha erken alınacak 🥲 ben hiçbişey almadım almayıda düşünmüyorum benim çok zor geçiyor hamileliğim ilaçlar iğneler günün her saatinde bir ilaç kullanıyorum ama sağ salim doğsun her şeye razıyım ❤️