esophia bence bu kadar nazlanmaya gerek yok 24 haftadayım kımse bugune kadar yardım etmedı üstüne 1 çocuğum var esım evde yemek yıyor kendı ısımız dıye eve gelıyor günde 3 defa yemek yapılıyor ıster ısyemez cocuguda okula yolamadan ona ayrı yedırıyorum 3+1 2balkonlu evı hergun sil süpür toz al yıka bende ıstesem yatarım ama ev benım kırlı kalsa rahat edemem kı süreklı mısafırım var bence bır yandan ıyı çünkü hareket önemli evde boş kaldıkça uykusu gelıyor ınsanın ilk çocuğumda bu kadar ısım yoktu sureklı uyurdum çok kılo aldım bunda çok şükür almadım mesela sürekli yatsam alırım