esophia bazı şeyleri kabullenmek lazım benim eşim de çok geç geliyor işten ve anca işte perdeleri falan astırıyorum ya da izinli gününde koltukları konsolu falan çektiriyorum ağır işlerde yardım ediyor ilk hamileliğimde de ilk aylar berbat geçmişti günlerce süpürge bile açmadığım olurdu şimdi de hem çocuk hem hamilelik çok çabuk yoruluyorum karnımdakini de düşünmem lazım o yüzden olabildiğince yavaş yavaş halletmeye çalışıyorum. İnan şuan mutfak tezgahım dolu, market poşetlerinin boşaltılıp yerleşmesi lazım, salon birbirinde ama birazdan yatıp uyuyacağım çünkü bütün gün öyle yorulmuşum ki ayaklarımın altı yanıyor resmen sabah da erken kalkmam lazım işlerim var o yüzden bıraktım yatıcam yapacak bir şey yok sabah işimi halledip gelince toparlarım