Bu0 ay çok teşekkür ederim sağlıkla siz de alın kucağınıza inşallah. O kadar korku yok ki içimde mesela ilk hiçbir şeyi bilmiyorum süreç ile ilgili sadece okuduklarımı biliyorum o kadar ama bebeğime bir an önce zamanında tabi ki kavuşmayı o kadar istiyorum ki büyük ihtimalle son gece korku heyecan stres olur bende. Su ana kadar hiç olmadı korkum 🥹 Doğum korkusu hele hiç yok. Sadece diyorum 23 ü gelsin gidelim alalım sağlıkla 😇