elif20261 malesef şeker çok etkiliyormuş bebeği bu hamileliğimde öğrenmiş oldum sizin şeker aralığınız tolere edilebilir belki ama benim şekerim 300 lere yakın gidiyor sürekli iğne vurmaktan her yerim morardı gün içerisinde 120 aralığında tutmaya çalışsamda maalesef ki uyurken şekerim kendi kendine yükseliyor örneğin bugün uyandığımda şekerim 240 dı maalesef ki uyuduğum esnada müdahale edemiyorum 🥲 bizimki 10 gün içerisinde 700 gr bi anda aldı bu da açıkçası doktorumun istemediği bir durum çarşamba tekrar kontolümüz var 34+3 olacak doktorum en az bu gidişle 3200-3300 arası bekliyor