feyzaymn bence attır bacım temiz olur en azından, benimde 1 dikişim açılmıştı kaynar dedi doktor kaynarken de içten fazla doku oluştu dışarı doğru sarkan et parçası gibi sonra bidaha uyutup kesip temizleyip diktiler sonra bidaha oluştu artık neden bilemiyorum ama son oluşanı yaktırdım öyle toparlandı 5 ay boşu boşuna çektim