Kızlar doktor 2 dikişin atmış tekrar dikelim dedi içerdeki dokuyu sıyırıp tekrar atcaz uyutarak dedi.ya da 2 3 gün bekle kendiliğinden kaynar gibi olursa ellemem dedi.Hafif te koku var antibiyotiğe devam ediyorum.farklı renkte bi akıntı yok koku dışında başka belirtim yok yani.Bunu daha önce yaşayan varmı kendiliğinden kaynarmı acaba bi daha dikiş istemiyorum :(