Ben bu aralar jelibon, cips ve sütlü çikolata aşeriyorum. Normalde çok aradığım şeyler değil aslında daha çok sebzeciyim ama bu aralar böyle. Her ay her hafta farklı şeyler aşeriyorum mesela bi ay erik aşeriyorsam öbür ay eriğin tadına bile bakmak istemiyorum. Sizde durumlar ne ?