elfemrhbbs çok araştırdım canım. İlkkez duydum senin söylediğini. Elizabethin kısaltmasını beth ya da bethy kullanıyorlar. Arkadaşımın annesinin adı çünkü oradan biliyorum.
Ayrıca isim analizi yapan bir araştırmacıdan dinlemiştim. Biz çocuğun adını seslenirken hangi anlamı düşünerek ve hissederek koyuyorsak o anlamı taşırmış. Çünkü koyduğumuz ismin illaki her farklı dilde ve ülkede başka başka anlamları çıkıyor. Biz kendi dilimizde gelen anlamı koymuş oluyormuşuz