kps Kızlar nasıl belirtiniz olmuştu nasıl anladınız? Düşükten sonra 31. Gün hala adet olmadım ve sol kasık batması yaşıyorum 3 gündür. Bilgisi olan yazarsa çok sevinirimmmm 🤎🙏🏻
Buhati kps canım yumurtlama ağrısı olabilir önce yumurtlarsın sonra regl olursun muhtemelen yumurtlama dönemidir
yldzz01 kps dusukten sonra adet olmadan ilk gebeligimi olmustum dusugum kendiliginden dustu adet kaniyla yuksek haftada degildi dustukten sonra ogrendik biz korunmadik ve diger ay oldu hemen
kps keleebeeekkk evet var biraz daha bekleyim dedim hemde yaşayan varsa öğreneyim birzz rahatlarım diye düşündüm
kps keleebeeekkk bundan önce düşük yaptığım zaman da post açmıştım hemen hamile kalan çok arkadaş yazmıştı korunma devam et dedikleri için değerlendirdim bende
cansukccc kps normalde doktorlar düşükten sonra 2 ay rahmin dinlenmesini istiyor bende öyle düşünüyorum biraz dinlenmek lazım Allah korusun aynı şeyleri yaşamamak için
kps cansukccc beni kontrol muayenesine çağırmadılar bile kendim gittim onda da muayene etmediler soru bile sormaya fırsatım olmadı değişik bi süreç atlattım haklısın sağlıklı ilerleyen kadar aynı şeyleri yaşayanlarda var ne yapacağını şaşırıyor insan
kps Buhati düşükten 17. Gün ağrı ile yumurtlama akıntısı gördüm o yüzden buna çok ihtimal vermedim canım bu ya adet olacağım onun ağrısı ya tutunma ağrısı ama sadece sol kasığımda var