slvbbj perisavas sağlıklı sıhhatli olsunlar inşallah devletteki doktorlarböyle ya net konuşmuyorlar bilseler bile 16. Haftayı bekliyorlar illa
perihanergn slvbbj aynı şekilde bende gidemedim tatil olduğu için 14+2 olduk bugün yine randevu yoktu 12 gün sonrasına bulabildim ikili test kaldı umarım sorun olmaz
slvbbj perihanergn hiç bişey olmaz inşallah içimizi ferah tutalım biz ben zaten istememiştim yaptırmak doktor deyince gidip yaptıracaktım Allahım eli ayağı düzgün sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah
slvbbj Bhrykndmr benim yapmadı 13+2 dim ama ultrason cihazında 14+1 göründü önden gidiyor bebek yapamam şimdi geçmiş dedi