dlkkrms miniginannesi__ miniginannesi__ aynen bende senin gibiyim ağrılar her gün olsada sık değil bebekte ara ara hep bi yerde toplanıyo
miniginannesi__ dlkkrms evet muhtemelen şiddeti ve sıklığı artacak günler geçtikçe , he batma var bi de doktor yürü dedi mesela ama akşamları eşim geliyor işten anca o zaman yürüyoruz ona da enerjim kalmıyor sabahları kendim yürümeye karar verdim artık
dlkkrms miniginannesi__ evet şimdi bile artmaya başladı aslında sabahları yürümen daha iyi enerjisi kalmıyo insanın
meervekrky Bende bugün doktora gittim herşey yolunda çok şükür bebişin kilosu 2311 olmuş normal dedi doktorum boyuda 44 cm
dlkkrms miniginannesi__ evet Allahın izniyle artık sona yaklaştık sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah bebeklermizi 🤍kaldı sayılı zamanlarımız 😍
dlkkrms miniginannesi__ kendini ona göre ayarlarsın bazı zamanlar akşam çıkmakta güzel oluyo ama artık ben son bi haftadır çok yoruluyorum