miniginannesi__ H_M_ evet gittikçe artacak onlar bende öyle oluyor yani bu arada bebiş doğdu butonunu şimdi gördüm @_Umayinannesi
miniginannesi__ dlkkrms demek ki bu aralar doğması normal 36 olunca çıkıyor galiba dikkat etmemiştim kaçta buton gözüküyor tam bilmiyorum da hayırlısıyla doğurunca basarız ya allah bismillah diyip🤣
dlkkrms miniginannesi__ geçen haftada vardı sanki bi dikkatimi çekti 😀nasılsın canım başladımı ağrılar
miniginannesi__ dlkkrms 35te çıkıyor o zaman 🤔 ya adet olacakmış gibi nadir oluyor ama bebeğin hareketleri çok sert toplanmalar arttı bakalım kaçta doğmak isteyecek 🫠 sen nasılsınn
dlkkrms miniginannesi__ miniginannesi__ aynen bende senin gibiyim ağrılar her gün olsada sık değil bebekte ara ara hep bi yerde toplanıyo