H_M_ 35+4 iyi mi gidiyor kötü mu bilmiyorum 😂🙊 gün içinde uyuyorum.. Gece uyuyamıyorum asla çok sıcak paso terliyorum 🤦♀️ 2 senedir ben büyük kizimla yazın Trabzon’a kaciyorduk 1,2 ayligina alışık değiliz sicaklara bu sene nasıl olucak bilmiyorum pufffff 😂