gfc02 H_M_ 35+5 günlüğüz nstde sürekli sancım çıkıyor ben ağrı hissetmiyorum fakat sürekli topluyor kasıyor kendini taş gibi karnım ve en zoru nefes alıp vermekte çok zorlanıyorum
Arenn 33+4 ten selamlar :) asiri yorgunluk var hicbisey yapasim gelmiyor hemen yoruluyorum hepimize bu son zamanlarda allah kolaylik versin
cinyuranne Arenn benimde aynı. Peki sizin de karninizda toplanıyor mu bebek. Sağ tarafa toplanıyor dayıyor bi taraflarını. Erken doğuracam diye korkuyorum. Adet sancısı gibi agri oluyor. Pozisyonunu düzeltince geçiyor. Ama hemen yine toplaniyor
Songul606_ H_M_ merhaba 35 haftalık olduk sezeryan korkusu var 😕 5 Temmuz’da inşallah doğum çok yorgın hissediyorum
H_M_ Songul606_ inşallah saglıkla kucağınıza alırsınız benim nasıl olacak belli değil korkuyorum bende