emineeyrs Ben artık hareketlerini hissediyorum Orda olduğunu biliyorum iyi düşünün iyi olsun sağlıkla gelsinler
cansukccc emineeyrs bende karnıma elimi koyunca hissediyorum ben burdayım diyor bu sefer daha çok özlüyorum birde ilk gebeliğim annelik duygusunu sonuna kadar yaşıyorum 🤭🤭
lokismommy cansukccc inşallah ya fakültede vermiyorlar diye duydum ama normal muayenelerimde hep verdiler 🥲
cansukccc lokismommy aa galiba özelde veriyorlardı ben özele takipli olduğum için bebişi tam net görüyorum ondan kaynaklıda çok özlüyorum devlette bana bir kere bebişimi göstermediler bile ondan sonra özele geçtim 🫢
lokismommy cansukccc özelde takipliyim normalde ama detaylı için fakülteyi önerdi komşularım memnun kalmazsm özelde yaptırcam tekrardan ilk zamanlarda devlete gittim ne bebek gösterdi ne kalp atışı dinletti ultrason fotoğrafı isteyince de azarlandım
atesvesu cansukccc evet zor ama bak doğum yaptıktan sonra bana hak vereceksin hamilelikte ozleniyor 🫠