cansukccc Doktor ayın 22 sine kontrol koydu ama daha çok var ve ben bebeğimi özlüyorum sürekli gidip görmek istiyorum ultrasonda napıyor diye bir ben mi böyle hissediyorum acaba 🥲
atesvesu cansukccc bende çok özlüyordum günler geçmiyordu şimdi yanımda kızım bu sefer de karnımda ki hareketlerini hamileliğimi özledim 🥹
Iremm2611 cansukccc her annenin yaşadığı şeyler malesef bende çok özlüyorum ama her ay görebiliyorum böyle hasret kalıcaz doğana kadar sanırım
temmuzonbir cansukccc bende çok özlüyorum 1 haziranda gördük 4 hafta sonrası için çağırdı nasıl geçicek zaman bilmiyorum ve en son gittiğimizde uyuyordu parmağını emiyordu çok tatlıydı 🥲❤️
cansukccc atesvesu ben bir an önce kucağıma almak onla vakit geçirmek istiyorum hamile olmakta çok güzel ama çokta zor 🥹
karaelmas01 Dün kontrolümüz vardı bugün elimde olsa tekrar gidip görmek istiyorum bir daha ki kontrole 13 gün var daha bende aynı hisleri yaşıyorum. Rabbim sağlıkla kolaylıkla kavuştursun 🫶🏾
atesvesu cansukccc evet zor ama bak doğum yaptıktan sonra bana hak vereceksin hamilelikte ozleniyor 🫠
cansukccc temmuzonbir bende en son gittiğimde uyuyordu normalde hareketlidir ama o gün uyuyordu çok korkmuştum hareket etmiyor diye 🥲
temmuzonbir cansukccc bende korktum ya annelik duygusu işte aynı korktum diye doktor öksürttü beni bak uyandırdık rahatsız ettik hiç bişey yok dedi 😀
lokismommy cansukccc bende 1 aydır görmüyorum acile gitmiştiö memlekette tansiyonum düşünce onda kalp atışını dinletti ama göstermedi ne kadar büyümüştür kim bilir haftaya bugün detaylı ultrasonumuz var çok özledim🥺🥺
semanurkc cansukccc ben 38.2 oldu artık özlemekten kafayı yiycem kızım gelmiyor gelse de bi koklasam 😌
cansukccc semanurkc ay sağlıkla gelsin inşallah tam 40 haftasını bekliyor galiba 🥹 ben daha yolun başındayım 14 haftalık olucak minicik bir şey 🥲
lokismommy cansukccc inşallah ya fakültede vermiyorlar diye duydum ama normal muayenelerimde hep verdiler 🥲