malakas kesekagidi canınızı sıkmayın eğer nasipte varsa nasıl korunursanız korunun Allah oldurur. Belki mevsimselde olabilir. Eğer varsa kendinizi rahat tutun, bebeği nasip eden yükünüzü de hafifletir
kesekagidi malakas öyle tabi teşekkür ederim rahatlatıcı yorumunuz için. Çok kafaya takıyorum yapmamam lazım ama işte
elfferdgn kesekagidi sadece cok güvenmeyin kayabiliyormus tupleri baglatsanda olabiliyormus dikkat etmek gerekliymis rahat olmamak lazimmis 🥲