Kızlar burayı bırakalı çok olmamıştı. Bebeğim bir yaşında henüz ve adetim 10 gün gecikti. Test yaptım negatif çıktı ama içim hiç rahat değil bir önceki hamileliğimde de kaset testlerde çıkmamıştı. sürekli hamile miyim diye düşünüyorum artık sinirlerim bozuldu.
Bu arada Korunuyoruz düzgün bir şekilde prezervatifle ve kesinlike bir bebek istemiyoruz şu an. İnşallah hamile değilimdir.
Doktora da yarın görünücem emin olmak için🥲🥲