yaseminbabyy Oğlum da tam 40+0 da doğmuştu önce nişanım gelmişti sonra sancım o şekilde başlamıştı doğumum. Şimdi 38+5 kızıma hamileyim nişanım günlerdir ara ara gelmeye devam ediyor ağrılarım arttı ayakta durmak bile çok zorluyor bugün yarın gelir artık diye düşünüyorum inşallah 😂