yaseminbabyy 40+2 aynı durumdayım. Benim kızçe de gelmemeye and içmiş😂 İki gün önce doktorum membran sıyırma yaptı, bunun üzerine dün nişan geldi. Ama ne sancı ne bişey hiçbi gelişme yok. Doktorum da suyu herşeyi iyi olduğu için 41’e kadar bekleyelim dedi. Yarın da kontrolüm var. Bakalım ne olacak 😕