hilalibrahimm momyybaby ben 12 haftalığım kalp atışını duydum yarın cinsiyeti öğrenicem 2.ciye hamileyim
nehiw momyybaby bende 5+6 yim kesemiz goruldu haftaya cuma gidicem ozmn duyucaz inşallah kalp atisini 3. Cuye hamileyim bende
vascenceloss momyybaby yok canım Cumartesi 172 ile öğrendim anca bugün 2. Beta baktırdım 1010 olmuş yarın doktora sorucam ona göre gidicem görünür herhalde artık
nihaliskk 5+3 de bayramdan önce keseyi gördük. Yarın 6+4 de tekrar kontrole gideceğim inşallah güzel haberler alırız 🤲🏻
zehra_tekay nihaliskk sizinle aynıyız. Biz de 5+3 keseyi gördük. Yarın 6+4 kontrol var. İnşallah kalp atışlarını duyarız 🙏🏻
vascenceloss selenmom26 aaa aynıyızzzz 🥳 ay çok sevindim sizin adınıza darısı kalp atışına ve bana inşallah 😊
merve3531 momyybaby Bugün tam 7+0 olduk geçen hafta 5+5 gibi keseyi gördüm kalp ve bebiş için de pazartesiyi bekliyoruz bakalım
kubra0501 Bende tüp bebek annesiyimm 5+2 de kese gördük. Ama bir sürprizle karşılaştık 3 kese gördük 🙈🤦♀️ haftaya kalp atışı için gideceğim ama bugün lavaboya gittiğimde kahverengi leke gelmişti bu durumla karşılaşan var mı ?
zeynepikra1 kubra0501 bnde 5+1 dün leke gördüm kahverengi 24 48 saat içinde kesiliyormus yerleşme kanamasıymıs yada vajınal ultrason baktıysan ondan olabılır kırmızı olmadıgı muddetçe korkma dedı doktor
momyybaby kubra0501 oy maşallah hayırlı olsun. Mutlaka doktorunuza danışın kanama hiç bir şekilde iyi değil
svdsam kubra0501 ben 2 haftadır yaşıyorum 7+5 ım suan Progestan iğne ve ilaç kıllanıyorım kanama alanı var düşük tehlikem var sakın kalkma yat dinlen dedi doktorum . İnşallah saglıkla yavrularımızı alırız kucağımıza . Sizde ihmal etmeyin bi acile gidin lütfen