3 hamilelik yaşadım maalesef iki bebeğimi kaybettim ama kullanmaya başladığım ay hamile olduğumu öğrenmiştim iki bebeğimde de bu hamileliğimde de 2 ay öncesinden başladım ama korunuyordum korunmayı kestiğim gibi hamile olduğumu öğrendim hamilelikten sonra kronik hastalığım olduğu için folbiol geçmişti doktorum