egeemomms nafiye66 bi önceki hamileliğimde kullandığım ay hamile kalmıştım ama bu ay tutmadı bakalım önümüzdeki aylar devam
happyela nafiye66 Bende 1 ay sonra kaldım. Aralık da düşünmeye başladık olmadı. Ocak ayında kullanmaya başladım şubatta hamile kaldım.
nafiye66 happyela ayy cnm Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İnşallah bende 1 ay sonra güzel haberler veririm dua edin nolur 🤲❤️
happyela nafiye66 İnşallah canım benimmm İnşallah rabbim en kısa zaman da gönlünü de kucağını da doldursun 🥹🤲🤲🤲