Tugbaults ben 5 yıldır bekliyorum 1 bebeğimi doğumdan 2 saat sonra kaybettim , çatlatma iğneleri , aşılamalar oldu ama nasip değilmiş. Ben istemsizce kasıyordum rahmimi ve hissediyordum. Muhtemelen stresten oluyordu. Bel çektirme mi göbek çektirme mi öyle bir şey duydum. Kocakarı hurafesi diyen de var ama rahmim kendini saldı , gergin kaslar gevşedi. Geçen ay hem onu yaptırfım hem adem elması alıp onu yaptım çok şükür şimdi tekrar hamileyim , sonu da güzel olsun inşallah , sizin içinde dua edeceğim 🤲