Merhaba arkadaşlar adetim 4 gün gecikti, bi test yapayım dedim başta çok hafif gölge gibi çıktı 2.yi de yapayım dedim emin olmak için onda da gölge gibi çıktı. İlerleyen dakikalarda birazcık daha belirginleşmeye başladı, 3 yıldır yalancı pozitif veya negatif görmekten pek umutlanamıyorum.. fotoğrafı aşağıya ekledim.🌸🌸
