temmuzonbir orhismommmmmm fındık hariç hiç birini yiyemedim canım şimdi çok şükür daha iyiyim hepsinden yemeye çalışıcam
temmuzonbir orhismommmmmm hemen çıkar yuva yapmasın kötü oluyor çalı taşıyor sürekli balkon kirleniyor bazen 2 3 kuş birden oluyor bide bizim duvara boydan boya pislemişlerdi canım
merdumgirizden Simge duman ın bebek döndürme videosunu uyguladım 32 den itibaren dönmeye başladı. Hala tam dönmüş değil ama etkisi oluyor sanki
orhismommmmmm temmuzonbir kız cam balkon var ya hava alsın diye cam açtım fırsat bilmişler hata bende cam balkonun dışına hep ekmek ufalayıp koyardım onlarnapsın yazık 😂😂😂
temmuzonbir orhismommmmmm bende bulgur koyuyodum hep tatile giderken az bişey açık bıraktık gidip gelip yesinler diye bi geldik balkondan eser kalmamış 😂😂
Zehrailly orhismommmmmm Secde pozisyonu öneriyorlar bebişin dönmesi için isterseniz deneyin inşallah döner 😊
orhismommmmmm Zehrailly canım dönmüş dün devlete gittim makat geliş dediler bende anlamadım özel bilemedi mi
orhismommmmmm 1cey canım son durum haftaya perşembeye seseryan randevusu verdi özel ama ben gitmeyecem devletteki doktor bekle dedi. Onu beklıcem sen nasılsın
1cey orhismommmmmm sağlıkla gelsin de 🌸 bende iyiyim bende senin haftalara gelseydim doğursaydımm bi 😅