orhismommmmmm temmuzonbir aşkımm az üstte yazdığımı oku bi 4 de devlete randevu almıştım burda herkes demişti. Bebek normal baş gelişmiş.
temmuzonbir orhismommmmmm o hangi özel Allah aşkına yanlışlıkla falan gitmeyelim kuzum bende özele gidiyorum doktorum o kadar iyi ve normal doğumu destekliyor ki bazı kansızlar para için hemen kesip biçip alcaklar çocuğu
demirrleydi_ orhismommmmmm şuanlık bişey yapma daha erken doğum için ama bol bol yürüyüş yapabilirsin zaten bebek baş geliş demiş devletteki doktor zamanını bekle
orhismommmmmm temmuzonbir güven yok kimseye. Burda herkes yazmıştı bebek dönmez büyük diye doğruymuş aman neyse sen nasılsın kuzu
temmuzonbir orhismommmmmm Allah bildiği gibi yapsın onları iyiyim aşkım hiç halim yok sadece yatıyorum öyle
temmuzonbir orhismommmmmm 14 haftalık oldum balım benimde canım sıkkın ya karnım çok ağrıyo dün idrar kan vermiştim idrarda kan ve enfeksiyon vs görülmüş doktora mail attım bekliyorum öyle
temmuzonbir orhismommmmmm antibiyotik kullanmayıda pek sevmiyor doktorum ama bakalım ne vericek canım
temmuzonbir orhismommmmmm hiç biyerde gitmem özellikle son dönemde hiç gitmedim ama neden oldu anlamadım canım protein yetersizliği diyor bide o ne acaba
orhismommmmmm temmuzonbir Protein ihtiyacını karşılamak için: Et, tavuk, balık Yumurta Süt, yoğurt, peynir Kuru baklagiller (mercimek, nohut, fasulye) Kuruyemiş tüketmen lazım aşkım kas gelişimi için gereklı bebegin
beautiful_ orhismommmmmm kuzum eğilerek işler yap ben sürekli eğilerek iş yapıyordum ve sıcak duş kuzum
temmuzonbir orhismommmmmm mide bulantısı kusmaktan hiç birini yiyemedim ki canım yeni yeni yemeye başlıyorum yedikçe düzelir inşallah ya
orhismommmmmm temmuzonbir bende tavuktan tiksinmiştim ama onu destekleyecek şeyler yemeye çalıştım hep fındık ceviz ye doğal yağ olarak avakodo ye
temmuzonbir orhismommmmmm fındık hariç hiç birini yiyemedim canım şimdi çok şükür daha iyiyim hepsinden yemeye çalışıcam