orhismommmmmm yok aşkım kim demiş se yalan söylemiş daha 4 yıl önce sezeryanla doğum yaptım bebek doğduğu gibi getirip göğsüme koydular öp annesi dediler aynı odada benim ameliyatim devam ederken yani başımda bebeğin kontrollerini yapıp giydirip batanyeye sarıp anne yani besigine koyup beraber dinlenme odası onlar buna yoğun bakım diyorlar aynı odada 4 saat kaldık sürekli ebeler gelip yardım edip bebeği emzirmeye yardımcı oldular sonra bebeğimle beraber tekli özel odaya aldılar esim benimle kalicak dedim özel oda verildi o şekilde ilerledi süreç çoğu tanıdığımda doğum yaptı sezeryanla aynı şeyleri söylediler onlarda kimseye inanma allahin izniyle sağ salim paşayı kucağına alicak sin