ozturkkpnar hiç birşey almıcam kardeşinin düğünü var benı getırmeyecekmıs zaten bızım araba da gelın arabası olcakmış esım sabah 7 de bi çıkacak gece yarısına kadar yok babalar gününü hakedecek bırı degıl. 30. Haftandayım sancım var hastaneye bıle gelemıyor benle her an dogum olabılır bebek 3 hafta önden gelıyor normalde 25 Temmuz gıbi demıstı doktor ama bugün hazıranı bıtırsek keşke dedı