ozturkkpnar Merhaba sevgili anneler, Babalar günü için aldığınız yada almayı düşündüğünüz bir hediye, seyahat yada aktivite var mı? Birbirimize fikir verelim 🫠🌸🌸
damlasv ozturkkpnar anneler gününde istediğim yüzüğü almıştı jest olarak istediği saati alıp verdim bende karşınızdaki ne yapıyorsa aynısını yapın ne altı ne üstü ikimize alınan hediyelerin tutarı bile aynı
ozturkkpnar deletedmom43191 istemsizce güldüm 😂 😂 Erkeklere bazen kafalarina vura vura ogretmek gerekiyor sanirim 🤷♀️😅
ozturkkpnar nurellaa52 hep bana hep bana olmayacagi icin arada onlarada birseyler almak gerekiyor sanki 😂😂
ozturkkpnar deletedmom43191 esinizin tepkisini bilemeyecegim tabiki ama sasirtmaya ne dersiniz belki utanir 😂😂 seneye yatirim gibi 😅😅
ozturkkpnar damlasv tek tarafli hediye beklentisi cok bencilce geliyor banada karsilikli mutlu etme inceligi cok guzel 🌸
aframoms13 ozturkkpnar o bana aldımı da ben ona alıyom😆 ben ona alıyodum ufakta olsa baktm o almıyo bıraktım.
xxtuaxx ozturkkpnar Ben çalışmıyorum o yüzden eşime maddi bir hediye almak istemiyorum hiçbir zaman. Genelde evde kendim bir şeyler hazırlıyorum ya da çok pahalı olmayan ama manevi olarak onu mutlu eden şeyler alıyorum. Geçen sene kupa bardağı hazırlatmıştım. Hamileydim ve ilk kez babalar gününü kutladım. Kupanın üzerinde GS formalı baba-oğul var ve forma arkasında oğlumla eşimin ismi yazıyor. Görünce gözleri dolmuştu. Bu sene de ikisinin bir fotoğrafını çerçeveletip vermeyi düşünüyorum. Belki oğlum adına notlar da yazarım 🤭 Özel günleri bu şekilde kutlamayı tercih ediyorum çünkü eşimin parasıyla ona hediye almak bana tuhaf geliyor 😂
ozturkkpnar xxtuaxx maddi kisimdan ziyade birbirini dusunup mutlu etme cabasi onemli gercekten herkes kendi tercihleri dogrultusunda cok guzel incelikler dusunebiliyor sizin dusundugunuz hediyelerde cok hosmus, mutlulugunuz daim olsun 🙂🙏 Ciceksepetinde baba ogul figurleri yapiliyor gorseli ilettiginizde oldukca da uyguna ahsaptan fikir olmasi acisindan yazmak istedim 🌸
xxtuaxx ozturkkpnar Teşekkür ederim ❣️ Herkesin yuvası mutluluk ve huzur dolsun 😇 Bi göz atayım, teşekkürler 🌸