zeynsh canım ben de aynı durumdayım ve hayatım boyunca hep sağlıklı beslendim. Hala aburcubur yemiyorum bazen hamburger ve çiğköfte ama almışım valla 18. Hafta 9 kiloya yakın 😂😂
Ama şöylee, göğüslerim koskocaman +2 net onlar bence sabahtan akşama da aşırı ödemli oluyorum ve gazdan şişiyorum +3 de o 😝 bittiii.
Akışta kal hayatım bir daha bu günler gelmeyecek bebişkonu besle tadını çıkar.
Ben çok meyve yiyorum herhalde ondan böyle şişiyorum. Gluten hassasiyetim ve ibs de var galiba ondan böyle oldu benim ama güzelleştim yüzüm gözüm açıldı bence 😍
Forumda instagramda üç kilo beş kilo alan kadınları görünce moralim bozuluyordu önceden ama allaha şükür şu an sağlıklı bir gebeliğim var. 20 kilo fazlam olsun sağlıklı bebeğim olsun moduna geçtiğimden beri rahatım