mt46 Telaş veya elin ayağın titremesin yanlışlıkla olmuş olabilir fakat canlı bir aşı olmadığı için sadece kolun fazla ağrır biraz ateş olabilir onun haricinde bebeğe zararı yoktur diyorlar içini ferah tut
maideer orhismommmmmm doktorum. Sıkıntı olmaz dedi çünkü anneye bebeğe Bir zararı yok dedi faydası var içini ferah tut dedi
orhismommmmmm maideer doktora hemşireye güven yok bacım aklına şüphe düşüyorsa hemen orayı terket zorla yapacakl halleri yok ben senin yerinde olsam şikayet ederım
maideer orhismommmmmm sistem de 25 haftalık diye bana asi vurdu bende vuruldum diyorum senin haftan gelmiş diyor bana dedim 22 haftalığım ki ben dedim olan oldu ama nasi oldu maf etti beni kimseye güven yok birşey olsa
orhismommmmmm maideer kızmadın mı sen orda bebeğe bişi olsa sorumluluk sizin fln diye orayı yıkman gerekırdı bacım polıs gelsin tutanak tutsun