22 Mayıs da tdap aşısı oldum 10 gün önce bugün kan tahlililerim vardı onun için gittim bana tekrar dan tetonoz aşısı günün gelmiş dedi bana 2.asiyi vurdu ben oldum diyerek söyledim ama vurdu 10 gün arayla oldu birşey olur mu bebeğe zararı olur mu yardımcı olurmusunuz