11 haftalığım şimdiye kadar en belirgin durumum uyku hali etrafa ölü balık gibi bakma ve algılamamın düşmesi sanki daha ne olsun birazda karnım büyüdü😂 cinsiyetini çok merak ediyorum 2 hafta sonra çağırdı bakalım göstericek mi çocuğum. En çok üzüldüğüm şey hamile olunca temiz katkısız beslenicem diye niyet etmiştim inadına canım kremalı bisküviler kahvaltılık gevrekler çekiyor hep işlenmiş şekerli gıdalar ama yemeyince de stres oluyorum😪 sizler beslenmenizi nasıl yapıyorsunuz