Hiç iyi geçtiği söylenemez. 15 haftalık hamileyim. Her şeyi kafama takıyorum mutsuz ve üzgünüm. Mesela bu bayram hamilelikten dolayı anneme temizliğe gidemedim o da biraz yapmış biraz yapamamış aklım onda kaldı ağrıma gitti. 1 haftadır inanır mısınız buna takıyorum oturup oturup annemin temizliğine kafaya takıp ağlıyorum, Allah aşkına söyleyin normal mi bunlar ve geçecek mi?