rmy1 fatmabaki bizimkilerde öyle herkes erkek diyordu kız olunca şaşırdılar ama çok mutlu oldum sonunda öğrendin o kadar bekledin ❤️❤️❤️🥳
fatmabaki rmy1 kesinlikle birtanem doktor kağıda yazmıştı birde kız kardeşim öğrendi ve sürpriz ile öğrendim ekstra 2 saatte onu bekledim 2 saat 2 ay gibi geçti🤭
kissbu fatmabaki aynı anda aynı sorunları yaşadık aynı haftadayız ikimizinde kızı oluyor biri şifa biri rüya hayırla sağlıkla gelsinler çok mutlu oldum Allah analı babali büyütsün canım arkadaşım
fatmabaki kissbu çok teşekkür ederim çiçeğim sağlıkla gelsinler adlarıyla büyüsünler bebişlerimiz kız anası olmak çok değişikmiş iki gözümüz iki çeşme 🥲💖
eldanar fatmabaki maşallah Allah ım hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bize de bugün %90 kız dedi bakalım. Sizin ilk çocuk mu?
fatmabaki eldanar evet canım ilk çocuk gönlümüzden geçeni nasip etti Rabbim sizde sağlıkla kucağınıza alın 💖