yildiz93 evet başlangıç çok güzel gitti emzirdiğim için bide ben lohusa depresyonuna yakalanmıştım hiç bir şey yiyemiyordum ağlıyordum her gün yani durum baya kötüydü o da çok etki etti kilo vermemde
Ama sonra benim boğaz bir açıldı geri kalan 2-3 sene de anca gitti desem yalan olmaz
Sonra yine geri aldım ve şimdi yine hamileyim bu sefer çok dikkat ediyorum kilo konusunda ama 😬