MadameTussauds allykty Kisin istanbulda havalar nasil oluyor genelde asiri soguk ayaz var mi varsa mutlaka disari icin kislik tulum almani öneririm
kahveseverrr allykty merhaba bende 9+5 2.sezeryanım olacak inş bugün kontrole gittim herşey normalmiş hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inş 😍
allykty nur_cill bende 13 ünde gidicem tam 12 haftalık oluyor bi şansımı deniyeceğim oğlumu 11+4 te öğrenmiştim ama belli olmuyor tabii🥲
allykty MadameTussauds çokta soğuk olmuyor bence bir oğlum var ama okula başlayacak okula götür getir tulum şart tabii🥲
Nils allykty benimde 8+5 3. gebeliğim 4 Ocak gösteriyor ama sezeryan olacağı için 28-29 Aralık olur gibi
acarnur Benim de 10+3 muhtemelen doğum aralıkta, 17. Haftamda amerikaya gideceğim doğum orada olacak kısmetse
-Cennetkusuannesi- allykty bende aralık olucam sanırım ikiz olduğu için 35 36 lar aralığa denk geliyor şuan 7+3 teyiz