allykty 10+2 den selamlarr 2. sezaryen olacağım için tahmini doğum 16 aralık falan olacak.. sizler nasılsınız nasıl gidiyor?🌸
Melal allykty bende 10+3 benimde 2. Sezeryanım olucak bir an önce 1. Trimester bitsin diye bekliyorum sürekli uyuşuğum hiç halim yok
MadameTussauds allykty Ben 2025 ve 2019 Aralik annesiyim iki bebemide araliga denk getirme diyincede ben sjsjsjs 🤣🤣
allykty Melal ben bi toparlanmaya başladım sankiiii çabucak geçer inşAllaah son 2 hafta diye kendimi teselli edip duruyordum valla🥲
nurellaa52 3bebem bende Ocak gittiniz mi hastaneye ilk kontrole benimde ikinci doğum Allah hepimize kolaylık versin
allykty MadameTussauds ikisi de yay mı olduu😍 o zaman bize tavsiye verebilir misiniz alışveriş hakkında? Allah bağışlasınnnn🌸
MadameTussauds allykty Oglum yay kizim oglak oldu galiba 🤣 Aminn hepimizin evladini 🤗 Nerdesiniz siz ona göre tavsiye vereyim ben oglumu Türkiyede kizimi Almanyada dünyaya getirdim tahmin edersin ki ikisinin arasinda ucurum vardi alisveris konusunda 🤣
cuteregina allykty bende 10+6 usg göre tabi Yarın kontrolüm var bebeği bir aydır görmüyorum çok heyecanlı 22 Aralık gözüküyor doğum bende
allykty cuteregina çok yakınızz sağlıcakla görünn minnoşu o bir ay çok zor geçiyor ben 2 hafta önce gördüm daha 2 haftam var geçmiyoooo😂 2 liye gidicem direkt
nur_cill Bizimde 7 Aralık, 13 haftalık olduk bugün Bütün annelerin hamilelik süreci ve doğumu kolay geçsin inşallah 🙏🏻
allykty nur_cill amiin inşAllahh sağlıcakla alın kucağınıza🌸 cinsiyetiniz belli oldu mu ya da tahmin yapıldı mı🌸
allykty bu arada benim karın baya çıktı anlamadım 2. olduğu için mi ilkinde de çabuk çıkmıştı ama bu şov yapıyor.. yani bi kaç kişi sordu hamile misin diye?😂
decembermum allykty merhaba benim de üçüncü sezaryen olacak aralık başı kasım sonu diye düşünüyorum inşallah bu minnakım aceleci çıkmaz ikincisi 32 haftalık geldi o da Kasım 23te doğdu 2022de 🤭