hilal_ensar_seyit benim 1/210 çıktı doktorum çok olumsuz konuşmadı ama yinede ayrıntılı da belli olur dedi bende cuma günü perinatolojiye gideceğim bakalım. Sizin ki de yüksek değilmiş bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum inşallah güzel haberler alırsınız