hilal_ensar_seyit 2li ve 3 lü test nasıl çıktı 2 li temizse 3 lü ve 4 lü testler yanılma payı oluyor bnm 2 li temiz çıktı 3 lüyü de farklı bi doktora görünmüştüm oda 3 lü yapmak istermisin dedi bnde olur dedim az riskli çıkınca bizde korktuk ne olur ne olmaz diye fetal dna yaptırdık allaha şükür tertemiz çıktı yani sakın morelini bozma amniyosentezden önce fetal dna var yani