hilalibrahimm pelin623 yok doğum başlamaz o şekilde suyun gelir aynı idrar gibi senin normal doğum mu bellimi
hilalibrahimm pelin623 bende ilkimj sezeryan oldum burdakiler fazlasıyla abartmış herkesin bünyesine göre değişiyor bence he birde kilosuna göre
selma128 pelin623 vucudun susuz kalmis derhal su icmeye basla simdi 4 bardak birden ic hemen rahatlarsin bide uzan ayakta kalma dinlen hep vucut sussuzluguda wrken doguma sebep oluyor benim 24 te oyleydi
selma128 pelin623 dogum sancim baslamisti ciger gelistirici vurup eve git surekli su ic dediler 15 gun surdu sancilarim sonra gecti 24 ten 34 e giriyorum cok sukur🥰🙏🏻
pelin623 hilalibrahimm normal doğum yapabileceğimi zannetmiyorum en başından kendimi sezeryana hazırladım,ikisinde de canım acıyacak zaten ekstra bir korkum yok şuan