pelin623 kızlar 30+4 hamileyim dünden beri karnım çok sert bel ağrım var ve makatta çok baskı hissediyorum,gece acile gittik bir şey yok denildi ama hala devam ediyor ne yapmalıyım normal mi
annebebeka pelin623 biraz sola uzanıp dinlen istersen bacak aranada yastik koy. Evde zeytinyağı varsa surebilirsin ben her gün düzenli olarak sürüyorum karnım sertleştiği zaman yine sürüyorum iyi geliyor
kvsr1603 pelin623 herşey yolundaysa makatta baskı varsa hemoroidden şüphelenebilirsiniz çok ağrı yapar kabız olmamaya çalışın
annebebeka pelin623 ayyy büyük ihtimalle ondandır çünkü o ilaç kasılmaları önlüyormuş, sen bu zamana kadar gece kramplarina nasıl dayandin yaa
pelin623 hilalibrahimm hayır yok ilk defa oldu ama acı vs yok bebek baskı yapıyor gibi geliyor bana belimde çok ağrıyor bir de vajinama da baskı oluyor bi doğursam rahatlayacağım
hilalibrahimm pelin623 canım artık son aylara yaklasiyorsun benimde ilk hamileliğimde oluyordu ilk hamileliğiniz mi acaba
champanne 31 haftalığım sertleşme ve aşağıya baskı şikayetiyle 2 gün önce doktora gittim ama bu haftalarda normal olduğunu daha da artacağını zaman zaman can yakabileceğini söyledi. Belde kasıkta adet ağrısı gibi ağrı olursa ve bebek hareketlerini 2 saat hiç hissetmezsen acile basvur dedi
pelin623 hilalibrahimm evet ilk hamileliğim,bilmediğim şeyler olduğu için geriliyorum istemsiz kendim için değil de bebiş için endişeleniyorum iyi mi diye bir de doğum başlarsa da anlamazsam diye korkuyorum
hilalibrahimm pelin623 yok doğum başlamaz o şekilde suyun gelir aynı idrar gibi senin normal doğum mu bellimi