blnmyld demetaa ay üstte yazmışsın yani özel hastaneye mi devlete mi gidiyorsun dicektim çiçeğim özel olsaydı tekrar hastaneye sonuç almaya gerek olmazdı bana wpden yazmıştı doktorum sıkıntı yok diye gidince de açıkladı
sereng24 Valla ikili tarama testim temiz çıktı yani düşük riskli gruptayım ama yinede 3 lü tarama testi yapıyor anlamadım ? Yani doktorla alakalı bir şey mi acaba .
Minik41 demetaa Amin inşallah güzel haberler alalım hepimiz pek yaptırma tarafı değilim belli olur herlade ikilide bişey varsa