cansukccc ne güzel ya maşşallah , benim gittiğim doktor tatlı biri ama biraz fetal dna yaptır diğerlerne gerek kalmaz ben öneriyorum falan, yani ısrarcı gibi geldi fetalde, şimdi gittiğimde biz fetal yaptırmamaya karar verdik deyince ne diyecek diye de korkuyorum, bana bi broşür verdi fetal dna şirketi için, içimden acaba doktorlar da pay alıyor mudur diye düşündüm, çünkü hocanın adını söyleyince, o zaman size şu kadar olur deyip fiyat düşürdüler :)